Fire Lizard sangen

Posted on Updated on

Tænk engang – da Anne McCaffrey var igang med at skrive “The Masterharper of Pern”, som er én af de fantastiske bøger i serien om Pern, med drager og hele pivetøjet, kontaktede hun 2 musikere til at lave musik fra Pern.

Jeg faldt lige tilfældigt over det… og dette er således Fire Lizard sangen eller rettere melodien. Jeg har jo lige stiftet bekendtskab med de små ildsprudlende øgler i “Dragonsong”, så det her er jo herlig musik. På siden kan du forøvrigt også finde noderne hertil.

Tror jeg hopper under dynen og læser videre om Pern’s univers.

2 thoughts on “Fire Lizard sangen

    Piskeriset said:
    september 7, 2010 kl. 9:50 pm

    Meget spændende – tak for sangen 🙂
    Jeg stod faktisk længe og overvejede at genlæse bøgerne, da jeg stod og planlagde fremtidige læseroplevelser lidt tidligere på aftenen. Nøj hvor er de bøger bare gode 🙂

      frkbibo responded:
      september 9, 2010 kl. 8:53 am

      Det er de nemlig… 😉

Skriv et svar

