Jeg har gravet mig ned

Posted on

Nej det har jeg selvfølgelig ikke. Men det føles lidt sådan.

Min “hyggelige” hoste hoste med feber i starten af ugen har udviklet sig til en stor voldsom prustende HOST-HOST-HOST- HAAAARK-AAAACHUUUUU-SNOT-I-HELE-KRYDDEREN bæst, stadig med en snert af feber. Det er flot syn at se mig komme stavrende gennem stuen med begge næsebor proppet til med papirslommetørklæder og en spand under hagen til at fange drypperiet, når ‘klæderne gennemvædes.

YUUURK!

Doktor Leo tog en CRP blodprøve – den viste 8. Nå godt så, ingen infektion, men blot virus. (Alt under 10 er normalt)

Skal egentlig til Jacob’s fødselsdag imorgen… men frygter lidt at bæstet har bidt sig godt fast. SUK!

4 thoughts on “Jeg har gravet mig ned

    Piskeriset said:
    september 10, 2010 kl. 7:27 pm

    Rigtig god bedring – håber du er godt bevæbnet med lommetørklæder, god te, fantastiske bøger og nogle lindrende bolsjer 🙂

      Klidmoster said:
      september 10, 2010 kl. 8:25 pm

      God bedring! Her står det desværre til på samme måde. Dexofan er vejen frem mod den onde hoste 😉

    vendelboen said:
    september 11, 2010 kl. 7:21 am

    Sådan noget BØF – håber du snart er frisk igen, så nevøen kan få et visit. God bedring.

    frkbibo responded:
    september 11, 2010 kl. 10:27 am

    Tak til de skønne damer. 😉

Skriv et svar

