Hook PC to TV

Posted on

Hold da op en smart side! (Link længere nede)

Ok, min pc brød sammen forleden. Onsdags var det vist. Pludselig ingen kontakt til noget som helst. Panik panik. Her render man rundt med snot klaskende rundt om knæhaserne og kan ikke sidde på en stol med papirslommetørklæder proppet godt op og sidde og spille, surfe – kort og godt lave ting, man ikke skal tænke til.

Asus eMachine - den mindste fra ComputerCityFrygtede at det var harddisken – igeeeeen. GISP, manglede backup af et par mapper… GRRRR. Søde farBibo smuttede forbi ComputerCity efter en lille bitte nuttet stationær. Altså du kan have den i en hul kindtand. Med under armen, hvis du ønsker. Den er ikke voldsom stor i ydelse. Beregnet på netting. Hedder da også en eMachine. Og kun det jeg har brug for. (Hvis vi ser bort fra min billedbehandling – ahem).

Den GAMLE pc, som er en lidt større multimedie-medie-medie-noget er 4 år gammel og stadig lidt bedre end denne her. Men den funker endnu… surprice… farBibo satte et andet grafikkort i, og 1-2-3 wupti, så kører den igen. VIST Nok. Jeg har ikke sat den til endnu… men skal have gjort det snart så jeg kan tilgå mine dokumenter og netbank og sårn’t.

Det nye grafikkort har nogle udgange som skal leges lidt med – på et eller andet tidspunkt. Og her er det, at DENNE side kommer ind i billedet. Hook PC to TV.

Det kunne være lidt sjovt at forsøge at forbinde pc med tv. Og her er en god opskrift på, hvordan man gør – uanset hvilken pc & tv man har. Her bliver lidt til “projekt slyngelstue”, men det er en helt anden historie, som ikke har bagt helt færdig endnu.

2 thoughts on “Hook PC to TV

    Klidmoster said:
    september 11, 2010 kl. 1:01 pm

    Jeg er på nettet via vores fladskærmstv, det er SÅ fedt. Blogland ser godt ud i 40 tommer 🙂

      frkbibo responded:
      september 11, 2010 kl. 1:03 pm

      Ja, det kan jeg forestille mig. 😀 Men jeg har jo “Kun” et 32″ 16:9…. gammeldags. Tung som et ondt år… og det guider de også ud i… “gammeldaws tv’er”. Og det synes jeg er smart… Tænk at kunne se filmstriben el. lign. på sit tv. 😀

Skriv et svar

