Nevøen ringede

Posted on

“Hej moster, tak for gaven – men ved du hvad. De bukser der, du har givet mig – de er REVNET”.

“Aij Jacob, sådan skal de nu se ud – det er moderne. Så kan du være smart i skolen”.

Vi snakker videre og så får jeg dagens råd, da han spørger ind til min forkølelse og jeg fortæller at jeg hoster fælt og stadig pudser næse.

“Altså, du skal ikke drikke kaffe – det hjælper ikke, moster. Du skal drikke varm the, så får du det straks bedre”.

Godt så, der fyres op under el-kedlen til the idag. 😀

Apoteket er besøgt og der er hentet hostedæmpende til natten, Otrivin til næsen, og har stadig lidt slimløsende på lager. Så må jeg ringe til Doktor Leo på mandag, hvis jeg stadig hoster …. fælt.

Skriv et svar

