Taken

Posted on

Hvis man som mafiabande tror det er super nemt at kidnappe én af de unge turistpiger i Paris med det formål at sælge hende til højestbydende sheik-et-eller-andet, som er vild med jomfruer, og denne piges far er super-duper-monster-vred-agent….

… så er man meget dum. Ufattelig dum, hvis man tror, man kan slippe godt fra det.

Liam Neeson er denne vrede super-duper-monster-vrede agent, der farer hen over Atlanten til Paris og gennemtravler byen i løbet af få timer. For han gør nemlig alt for at overholde hvad han lovede datteren i telefonen, da han overhører hende blive kidnappet: Jeg finder dig!

Instrueret af franske Luc Besson – yay!

Om jeg kunne lide den? JA DA!

2 thoughts on “Taken

    jensdrejer said:
    september 13, 2010 kl. 3:50 pm

    Nej nej nej – det er simpelthen ALT for uhyggeligt til mig. Jeg kan absolut ikke holde ud at se sådan noget. Jeg kunne ikke engang holde ud at se hele traileren….. jeg ved godt at jeg er pivet, men jeg får det simpelthen dårligt når jeg ser sådan noget. 😉

    frk. Bibo responded:
    september 15, 2010 kl. 5:56 pm

    Så skal du så absolut heller ikke se det, søde Jens. 😉

Skriv et svar

