Æv

Posted on

Min forkølelse er lidt for træls til at jeg orker køre gennem landet og være sammen med skønne mennesker, hvoraf et par stykker jeg ikke har set i lang tid, og som jeg havde glædet mig til at give et ordentlig kram.

Forhåbentlig får jeg muligheden på et andet tidspunkt. Det håber jeg meget.

Tilgengæld kan jeg jo så tulle rundt hjemme og nyde at jeg har weekend.

Og få gjort mere ved mine små-projekter.

Og vente på svar – ikke for mig, men for én der står mig meget nær.

Og stå stand-by…. Nevø-radaren er aktiveret. 😉

4 thoughts on “Æv

    vendelboen said:
    september 17, 2010 kl. 12:00 pm

    Det var godt nok træls og rigtig ærgeligt. God bedring.

      frkbibo responded:
      september 17, 2010 kl. 8:39 pm

      Tak

    Anette said:
    september 17, 2010 kl. 1:30 pm

    Øv hvor træls 😦 Rigtig god bedring – håber en stille og rolig weekend kan gøre det bedre. Knus

      frkbibo responded:
      september 17, 2010 kl. 8:39 pm

      DET håber jeg også. 😉 Knus

Skriv et svar

