Det er skønt med en fridag

Posted on

Jeg har fri idag. Og det er skønt.

Jeg trisser rundt hjemme og får lavet lidt “etage-rengøring”. Det er rengøring med pauser. Pusler lidt rundt. Smider mere i bunken til “losseren”. Holder mig generelt beskæftiget – og det er fint.

Var en smut i Kvickly – og så er det, jeg udbryder: Vinteren er igang! Disse røg nemlig i kurven – altså kun de lyse dér. Jeg er jo nødt til at have noget at skifte imellem/med, ikke?

Regn og rusk kan vi ikke lide. Jeg er på tablet nr. 3 af den medicin jeg tager mod Raynaud. Jeg fryser. Grrrrr. Men jeg har gang i midlerne MOD at fryse. Mit super deluxe varmetæppe blev taget i brug i aftes. Jeg lå godt og lunt og var tæt på at falde i søvn i ren velvære. (Eller var det mon den kedelige film??) Selvom der er 6 varmeindstillinger kom den ikke længere op end på 3. Det bliver min ven de næste 6-7-8 måneder. That’s for sure!

2 thoughts on “Det er skønt med en fridag

    Anette said:
    september 20, 2010 kl. 1:42 pm

    Ja det ér skønt med en fridag. Godt du holder dig i gang søde. Det er da blevet hundekoldt! Nå men det bliver jo værre endnu så vi kan lige så godt affinde os med det. Jeg er altså lidt lun på det varmetæppe 😛 Knus og god dag 🙂

      frkbibo responded:
      september 20, 2010 kl. 1:52 pm

      Gå efter varmeplaid. Det er en beurer jeg har. 😉 Men jeg tror ikke jeg affinder mig med kulden… brrrrrr. 😀 Ilm kram til dig

Skriv et svar

