Mit favoritspil på iPhonen

Posted on

Nøj, hvor får jeg spillet dette spil tit. Det hedder Angrybirds og jeg tror nok at, hvis ikke der allerede er, så er der en variation på vej til android telefoner.

Man bruger vrede fugle som kasteskyts mod de slemme grønne grise der har hugget fuglenes æg.

Kunne man overføre til virkelighedens verden stod jeg klar på taget med store elastikker og uddelte bøllebank.

Men sådan er det ikke. Jeg afventer og ser hvad der sker, mere eller mindre under tvang mens jeg står på sidelinjen og krydser arme og ben og håber det bedste.

Send mere god karma. 🙂

3 thoughts on “Mit favoritspil på iPhonen

    Anette said:
    september 23, 2010 kl. 4:00 pm

    Jeg vil gerne være med til at kaste med vrede fugle. Og selvfølgelig sender jeg tonsvis af god karma!! Jeg krydser også – men det ved du jo 🙂 Knus

    vendelboen said:
    september 23, 2010 kl. 5:17 pm

    Som om jeg kan kaste med karma, når jeg står med krydsede arme, ben, tænder OG tæer , men jeg prøver da, gør jeg 🙂

    frkbibo responded:
    september 24, 2010 kl. 8:00 am

    Myz myz til begge 🙂

Skriv et svar

