Egentlig

Posted on

– har jeg ikke så meget spændende at fortælle lige for tiden.

Jeg passer mit arbejde – havde en forrygende sjov vagt på jobbet igår.

Dagen idag er søndag. På min dør til kontoret hænger 6 røde post-its. Ud af dem skal torsdagens undervisningsseance modeleres. Grundstammen skal laves idag og så bliver det finpudset de næste par dage – hvis det er nødvendigt. Måske jeg fanger tråden og får det gjort i løbet af nul komma dut.

Se DET håber jeg. For jeg er jo lidt stille hér på bloggen. Og det har sine grunde. Noget privat som jeg hverken KAN eller VIL skrive om og som kræver utrolig meget af min energi og fritid.

Og så er der jo denne hersens mursten, som fløj ind af min dør i løbet af ugen der gik. “Den første”, af Justin Cronin. Det dersens private som kræver meget af min tid gør at jeg ikke får læst så meget. Ikke desto mindre er jeg godt 200 sider henne i bogen (ca. 1/4), og jeg må jo indrømme… HOLD NU OP, hvor den fanger. Sproget… det snigende mystiske farlige der stille og roligt bygges op til. Præsentationen af de enkelte personer og passager. Jeg er FULDSTÆNDIG solgt.

Og næste bog udkommer i 2012….. Jeg glæder mig allerede!! OGSÅ selvom jeg sleet slet ikke er færdig med den første… Haha.

Genialt at lave en bogtrailer.

6 thoughts on “Egentlig

    Lea said:
    september 26, 2010 kl. 8:50 am

    Held og lykke med dét, der fylder! Og fedt, når man får fat i en bog, der bare fanger én helt ind. 🙂

      frkbibo responded:
      september 26, 2010 kl. 8:58 am

      Det er egentlig lang tid siden en bog indfangede mig på den måde. 😀 Og tak.

    Anette said:
    september 26, 2010 kl. 9:06 am

    Lyder spændende med bogen du er så grebet af. Pøj pøj med det der kræver din tid og energi! Knus og god søndag.

      frkbibo responded:
      september 26, 2010 kl. 10:54 am

      Absolut en bog jeg vil anbefale. Også selvom jeg kun er 200 sider inde i den. Tog lige en pause i forberedelsen og nappede et kapitel og en kop kaffe/kakao. ilm god søndag. Knus

    Anne said:
    september 26, 2010 kl. 9:23 am

    Mon I også havde “Nørdedag” Vi i Sorø havde og det var en kanon formiddag, der blev bygget mange broer i papir og katapulter. Jernspåner blev taget fra sand i vand 🙂
    Skønt med en bog der fænger 🙂

      frkbibo responded:
      september 26, 2010 kl. 10:55 am

      Ja ja, der var nørdedag i børnebiblioteket. Drengene der havde vagten derinde havde hvide kitler på der var knappet skævt. Det var rigtig festligt. Jeg havde gang i andre projekter – lidt skiltning og sårnt. 😉

Skriv et svar

