Så’r der weekend

Posted on

Yup. Der er dømt weekend – NUUUUU. Og det er velfortjent – hvis du altså spørger mig.

Jeg har det som om jeg har været ude at løbe maraton. Men det lader jeg nu kollegerne om (Berlin i søndags).

Der skal læses bog, der skal shoppes i Metro (der var nogle fødselsdagstilbud jeg lige skal kigge nærmere på), der er dømt familiebevågenhed, der er dømt tur til Vejle, der er vist også dømt lossepladstur. Jeg har vist brug for ekstra weekend. Ha ha.

Men lige nu… en kop frisk the fra Fru Ronne: Pebermynte/lakridsrod. Det er SÅÅÅÅÅÅ godt – både for krop og sjæl. Det er ganske vist – og absolut noget, der higes efter pt.

Hav en DEEEEEJLIG weekend derude. Jeg pipper lidt på twitter – af og til. Se til venstre… der er IKKE en svensker. 😀

8 thoughts on “Så’r der weekend

    vendelboen said:
    september 30, 2010 kl. 4:24 pm

    vi ses søndag, og du skal nok få lov til at komme med hjem fra lossen også… 🙂

      frkbibo responded:
      september 30, 2010 kl. 5:19 pm

      DET var rart… spændt fast på taget, monstro? 😉

    Lea said:
    september 30, 2010 kl. 6:25 pm

    En ekstra weekend ku’ ikke være tosset! 😀

    Ha’ en god én af slagsen…du trænger vist. 🙂

      frkbibo responded:
      september 30, 2010 kl. 7:31 pm

      Åh ja, tak, Lea. Og i lige måde god weekend når du når så langt. 😉

    Lea P. said:
    september 30, 2010 kl. 9:43 pm

    Ja, god weekend.
    Jeg glæder mig til det bliver julekalendertid.

      frkbibo responded:
      oktober 1, 2010 kl. 7:57 am

      Ja, det er jo lige om snart. Jeg gik gennem Salling igår – de er ved at finde julerierne frem. LIDT tidligt.. men det kan jo hurtigt blive december. God weekend. 😉

    Lea P. said:
    oktober 1, 2010 kl. 12:08 pm

    Næ det var ikke julen som sådan, jeg selv holder jul mell. 24 og 26 dec.
    Det var din daglige julekalender jeg mente.

      frkbibo responded:
      oktober 1, 2010 kl. 12:12 pm

      DU GODESTE…. Haha… Ja, DEN kan jo hurtigt ramme. Ha ha. 😆

Skriv et svar

