Shopamok

Posted on

NÅR man er sådan lidt ved siden af sig selv og lidt øv på eget helbred og endnu mere øv på en andens helbred og alting og man føler man gennemlever 45 maraton’er pr dag… så skal der lidt selvglæde til.

Og en kær veninde har lært mig at være god ved mig selv og huske mig selv. (Ahem, selvom DET godt kunne gøres bedre).

Nå, men jeg har været på shoppetur idag. BIG TIME.

Hoppede i Netto efter… nej, det siger jeg ikke, for så griner du – men det var noget som man kan støtte sig til og som kan klappes sammen. Hø hø… Købt i halv sjov og halv alvor.

Hoppede i Metro efter en automatisk affaldsspand – når du nærmer dig spanden ryger låget op via en sensor. Den kommer til at more mig VILDT, når jeg bruger den. Da jeg havde sat batterier i, morede jeg mig nogle minutter med at føre hånden henover igen og igen. Klap klap. 😆

SÅ gik turen i Bahne, som har fået et par etager i det nye shoppingcenter i Aalborg Midtby. Og jeg må jo rose dem stort og inderligt og endnu mere hjerteligt. De har produkter fra Oxo, og ikke KUN skrællerne og andre småtterier til bestikskuffen. Næh, beholdere og målekander …. Og da jeg snakkede med ekspeditricen og roste og roste og roste fik jeg at vide, at HVIS der var et produkt som jeg manglede og de ikke lige havde på lager, så ville de hellere end gerne skaffe det. Jeg kan da næsten ikke få armene ned! Myz til Bahne. En pop container og en 500 ml målekande kom med hjem. Lovely!

Og nu tramper jeg videre ud… skal nå bussen og give én et kram.

Hov, jeg købte forresten også noget online – da jeg kom hjem fra Metro. Nu har jeg snart “grejet” til at koble min ekstra pc på mit tv (som du kan slå indbrudstyve ihjel med fordi det er et gammelt analogt tv på 50 kg)… yaiy, så skal der ses film fra bla. Filmstriben – fra sofaen.

4 thoughts on “Shopamok

    Anette said:
    oktober 1, 2010 kl. 7:05 pm

    Det er altid godt at være god ved sig selv – og nogle gange kan man virkelig trænge til det!!! Lyder skønt med grejet til at kunne se tv via pc´en – er det ikke “bare” sådan et kabel som jeg skrev om fornyligt eller er der andet? Kram er altid godt – måske trænger både du og den anden person til det – du får lige et ekstra stort kram af mig ((((((KRRRRAAAAM)))))) God weekend søde 🙂

    frkbibo responded:
    oktober 1, 2010 kl. 7:49 pm

    Neeeeeeij, med et gaaaaammelt tv som mit, og en stationær pc, så er det ikke bare liiiige et kabel. Der skal en converter boks til. Jeg HÅBER det virker, for så sker der noget med mine tv-pakker. Nemlig! Og taaaaaaaaaaak, du er en skøn pige. KRAAAAAM retur.

    anjoe said:
    oktober 3, 2010 kl. 11:57 am

    Jeg overvejede at købe en stok; vil være god at have som støtte i akut tilfælde… Stokke er ikke til købs mange steder; og har man brug for en, ja så er helbredet næppe til at jagte en i time- og kilometervis!
    Forhåbentlig nyder du weekenden 😉

      frkbibo responded:
      oktober 3, 2010 kl. 1:56 pm

      Den er nemlig ganske handy, sådan en folde-ud-stok. Og så til 40 kr.!! Jeg nyder… forsøger… og nyder lidt mere søndag. 😉

Skriv et svar

