Hvorfor

Posted on

– rammer mandage altid én i nakken?

Altså, vi ved jo at efter søndag kommer mandag. Men nøøøøij, hvor kan det nogle gange være hårdt at skulle op og igang sådan en mandag morgen.

Jeg har egentlig fri idag, men tog alligevel afsted kl 8 for at deltage i et møde 8.30. Plus jeg skulle printe en busplan som jeg skal bruge imorgen, hvor jeg skal på tur… igen. En tur jeg har set frem til længe og som jeg er NOGET spændt på at se udfaldet af. Nope, ingen udlandsrejser – slut for år i år. Næste år er allerede i “planlægnings-støbeskeen”. Mere herom når DET falder i hak. 😀

Men idag… zzzzznoooooork træt.

Alligevel arbejder jeg lystigt derudad – skal forberede til undervisning på torsdag. Plus har et par andre praktiske småtterier at tage hånd om.

Ak ja… mandag…. ZZZZZZZzzzzzzzzzzzz.

Måske jeg skulle gå over til alm. kaffe istedet for decaf?

Skriv et svar

