Metaltræthed

Posted on

– lider jeg nu ikke af. Hvis man ser bort fra lidt jern i blodet… og nårh ja, en clips-ting der spærrer for det hul, hvor min galdeblære engang holdt fest i ren spansk kastanjette-stil – indtil den stakkels blære brutalt blev hevet ud af min krop. Er straks tilbage

Men lidt træt er jeg nu alligevel….

Det må man godt her en søndag, efter en arbejdsweekend, hvor der var drøn på.

Heldigvis blev man jo så hentet på jobbet lørdag, fragtet hjem til veninde og dennes husbond, fik en god kop kaffe og en småkage, ynglingsret senere med et enkelt glas rødvin (eller 2), dessert, og bingo bango.

Så idag er man træt på den gode måde. Plus standardmåden pga lørdagsmedicinen, men det har jeg næsten vænnet mig til. Sådan ER det bare – og jeg fungerer fint på det. Og har ingen bivirkninger. Wuhuuuuu….

Idag har du en ekstra time til rådighed. Urene er stillet tilbage… ellers husk at gøre det i løbet af dagen, ellers kommer du for sent på arbejde imorgen!

Jeg skal bruge den ekstra time på lidt forberedelse, lidt hjemmeside, notere punkter til et projekt… og dase. Nu får vi at se, hvor langt jeg når, og i hvilken rækkefølge.

Et godt udgangspunkt må være en kop varm et-eller-andet fordi halsen gerne vil have det, og så måske lidt morgenmad.

Yup, lyder som en plan.

God søndag, derude.

4 thoughts on “Metaltræthed

    vendelboen said:
    oktober 31, 2010 kl. 2:31 pm

    Søndage skal man ikke sådan kimse af. Men er du nu sikker på, at man kommer FOR SENT på job, hvis man glemmer at stille uret 🙂

      frkbibo responded:
      oktober 31, 2010 kl. 7:23 pm

      Mmmm, ved du hvad. Jeg tror jeg bliver hjemme imorgen. 😀 Jeg har nemlig fri! 😆

    Anette said:
    oktober 31, 2010 kl. 4:25 pm

    Jeg ved ikke hvad der er med søndage – jeg er helt dvask igen. Jeg er ikke træt men jeg gider bare ingenting i dag 😛 Når jeg går i gang med at læse vil jeg hellere strikke og omvendt og så ender det med at jeg sidder med pc´en 😛 God søndag. Knus

      frkbibo responded:
      oktober 31, 2010 kl. 7:24 pm

      Kan du ikke bare strikke en bog-pc? 😆 God aften, knus

Skriv et svar

