Say what?

Posted on

– bliver der sagt i dette klip.

Altså, de her vrede fugle… de kan jo ligeså godt glemme at gå i fredsforhandlinger. Små hidsigproppe.

Kender du Angry Birds? Fås til både iPhone og android-telefoner. Det er et meget vanedannende spil – nu er du advaret.

Og hermed sparkes weekenden igang. Yeeeees! Er straks tilbage

Jeg har haft en forrygende dag på arbejde. Alle har pjattet og været i weekend-humør fra kl. 8-nul-dut. Jeg må tilstå at jeg knap kan huske hvornår det hele er gået så meget i selvsving – for det var næsten ALLE der var flyvske, smilende, grinende osv. Ting er nærmest endt i hat og briller.  Kun for sjovJeg har haft projektfri – sammen med en kollega. Og vi er “partners in crime”. Når vi slår hovederne sammen slår det gnister med ideer. Og vi har pjattet og pjanket og fået RIGTIG meget fra hånden – vi var hevet ud af vagtskemaet, så vi kunne arbejde koncentreret. Jeg nåede endda til lægen for at få taget en blodprøve – midt på dagen. Vi var her og der og alle vegne – faktisk fik vi en kommentar med på vejen: “hvad er det, I har gang – I går frem og tilbage hele tiden”. Fnis fnis… Hemmeligt var det nu ikke – vi gjorde bla en udstilling færdig. Flækker af grin

Men nu går jeg og skuler olmt til snevejret. FORSVIND. STOP MED AT SNE!! Edderspændt rasendePlanen var at søster og jeg skulle i bio imorgen, men hvis snefaldet fortsætter så er der stor fare for aflysning. Det vil ikke være forsvarligt for hende at køre 50 km i sne og –fygning. Så må vi finde en anden HP-dag. Suk! SÅ FORSVIND SNE!! Jeg tror bare ikke, at vejrguderne lytter til os denne gang. Det har sneet hele dagen her i det nordjyske og det ser ud til at fortsætte. Vinden er det værste – det fyger godt, selv her i storbyen.

Men kan du nu have en fornøjelig weekend. Min er sparket igang med latter i øjenkrogene. Jeg vil se Harry Potter og halvblodsprinsen i aften. FilmklipOg så må vi se, om jeg er så heldig at se Harry Potter i biografen imorgen. Lige nu tror jeg desværre ikke på det. Men det får nu ikke mit humør til at dale af den grund. Blot en lille ærgrelse i mit sind. Men så har jeg da et par andre film at smide i afspilleren.

Tjaw!

Skriv et svar

