Jeg higer og søger

Posted on

– efter vinterstøvler. Vinteren er i den grad kommet bag på mig. Hvorfor købte jeg ikke støvler for 1 måned siden??? Nu er de gode spændende lækre jo ved at være pist borte.

Har siddet på nettet et par timer og søgt hist og pist. Fandt nogle North Face som så fornuftige ud. Og nogle Sorrell…. Men gad vide om der er nogen på lager? Jeg har heller ikke en mio på kontoen til at købe uhæmmet.

Jeg må lure lidt på min vej gennem mine mandags-projekter imorgen.

Hvad har du af vinterstøvler – og kan man holde varmen i dem? (Læs: er du ved at gå til i varme? Er straks tilbage)

6 thoughts on “Jeg higer og søger

    Anette said:
    november 28, 2010 kl. 10:00 pm

    Jeg ved ikke hvordan modellerne ser ud i år men jeg har et par Rieker som nok er 3-4 år gamle. De er supervarme og lækre. Ellers har jeg også hørt mange anbefalinger af Sorell 🙂 Pøj pøj med at finde nogle varme støvler 🙂

      frkbibo responded:
      november 30, 2010 kl. 11:09 am

      Jeg fik også et par rieker for et par år siden… de er gået til… lidt hurtigt, måske… 😮 Men jeg må på jagt, må jeg. 🙂

    Piskeriset said:
    november 28, 2010 kl. 11:21 pm

    Jeg kiggede på et par for nogle uger siden, men de var alt for voldsomme at se på, så jeg har endnu ikke købt. Trænger ellers virkelig til vinterstøvler, da de gamle er slidte og alt andet end kønne at se på, men jeg har dem da endnu – og de skal bruges i morgen 😉

      frkbibo responded:
      november 30, 2010 kl. 11:10 am

      Vi må lure derude, må vi 😉

    Bibbi said:
    november 29, 2010 kl. 10:24 am

    Jeg er begavet med flere par vinterstøvler. Det er godt at kunne vælge efter føret.
    Er vejgreb det vigtigste, snupper jeg mine Dr. Martens. Hvis vejret kalder på både vejgreb OG varme, vælger jeg uden slinger i valsen, mine LaCrosse. Absolut bedste vinterstøvler ever! De er vand/vindtætte og indeholder en meget tyk sok i uldfilt. Dem ÆLSKER jeg bare 😀

    http://www.brandos.dk/lacrosse/whitney-white-299020/a1794

      frkbibo responded:
      november 30, 2010 kl. 11:10 am

      Orv, de ser lækre ud!

Skriv et svar

