YES–jeg skal på kursus!!

Posted on

– i at stikke mig selv i fingeren. Wuhuuuuuu!

Nå ja, ok, hvem som helst kan stikke sig selv i fingeren. MEN dette skal være under kontrollerede forhold idet jeg skal lære at måle tykkelsen i mit blod, det hedder INR-værdi, og dernæst dosere mig selv med den rette mængde medicin for at holde INR-niveauet ml. 2,5 og 3,5. DET er monster tyndt. Men sådan skal det være med mig, for jeg kan danne blodpropper selvom jeg er på blodfortyndende medicin.

DIT INR-niveau er på 1, så kan du tænke dig til, hvor tyndt mit blod er og hvor meget det ser ud til at bløde, NÅR jeg får en rift. De blå mærker snakker vi ikke om. Ahem!

Men YAY…. jeg får muligheden for at måle det selv – derhjemme – og ikke udsætte mine stakkels fingre i at stikke dem under den varme hane hos lægen bare fordi der skal måles lige nu og her.

HAPPY HAPPY HAPPYYYYYYYY!

2 thoughts on “YES–jeg skal på kursus!!

    Anette said:
    december 17, 2010 kl. 7:44 pm

    Årh hvor er det fedt du endelig får sådan et apparat!! Tillykke søde – som vi skrev om tidligere på året, så er jeg helt sikker på at det gør det lidt lettere for dig 🙂 Knus og god weekend.

      frkbibo responded:
      december 18, 2010 kl. 11:11 am

      Det er jeg også sikker. Knus og selv god weekend. 😉

Skriv et svar

