Hvor er julemanden??

Posted on

Det ER nu lidt sjovt at kunne følge julemandens tur rundt om kloden på Google Maps, her via min iPhone. Men ellers kan du følge ham her.

Her var han kl. 23.31 – og for et par timer siden på en lille ø i Indonesien.

Jacob og jeg har holdt lidt øje med ham på iPhonen. Han tror vist ikke helt på nissen men afviser ham heller ikke. Så man passer lidt på med hvordan man fortæller ham noget. Jeg var ved at rode mig ud i noget med at julemanden jo havde enormt travlt og at han havde været forbi mig tidligere og aflevere gaver, som jeg så havde med idag og bla bla bla….

Han koncentrerede sig bare om at slå rekorden i at flå papir af på rekordtid. Masser af legetøj… og især LEGO, hvilket var en stor fryd, og en disko-kugle til at stå på bordet. Det var en fest!

Mig? Tørrestativ, slik, Lost – sæson 2, trådløst tastatur, foto af Jacob fra skolen, Avatar – special ed.. (givet af mig selv) Egentlig ok taget i betragtning at jeg ikke rigtigt har noget på ønskesedlen i år. Der har mere været fokus på hygge, mad og hygge, leg, hygge og mad… kort og godt at være sammen med “loved ones”. Og DET var jeg.

Nice.

Glædelig jul…. her ½ time før kl. slår midnat.

 

Skriv et svar

