2010 in review

Posted on

Ææææh, ok… fik lige denne 2010 status i min indbakke om aktiviteter på denne blog i 2010. Og hvad kan man så bruge dét til? Mig? Ikke noget specielt andet end at det er lidt sjovt at se, hvad I kigger på når I kommer forbi – enten via google søgning eller direkte hop fra andre blogs etc.

Tak fordi I hoppede forbi – synes I jeg skal fortsætte med underlige, sjove, seriøse, billedlige, vittighedsrelateret, youtube-klip og hvad jeg ellers kan finde på i 2011? Er DU klar?? 😉

 

The stats helper monkeys at WordPress.com mulled over how this blog did in 2010, and here’s a high level summary of its overall blog health:

Healthy blog!

The Blog-Health-o-Meter™ reads Wow.

Crunchy numbers

Featured image

About 3 million people visit the Taj Mahal every year. This blog was viewed about 37,000 times in 2010. If it were the Taj Mahal, it would take about 5 days for that many people to see it.

 

In 2010, there were 511 new posts, growing the total archive of this blog to 1856 posts. There were 374 pictures uploaded, taking up a total of 44mb. That’s about 1 pictures per day.

The busiest day of the year was March 2nd with 319 views. The most popular post that day was Om mig.

Where did they come from?

The top referring sites in 2010 were piskeriset.blogspot.com, google.dk, pernillepaa1.blogspot.com, sisterbonde.dk, and etcetera-etcetera.dk.

Some visitors came searching, mostly for smileys, bt.dk nyheder, lille mig i den store verden, bibo, and sklerodermi.

Attractions in 2010

These are the posts and pages that got the most views in 2010.

1

Om mig January 2008
9 comments

2

Sklerodermi January 2008
9 comments

3

JEG bestemmer idag April 2009
12 comments

4

Dronningen klagede ikke over ‘klovnedragt’ – Nyheder – BT.dk February 2010
6 comments

5

Ske historien September 2009
23 comments

8 thoughts on “2010 in review

    Klidmoster said:
    januar 2, 2011 kl. 11:21 am

    Godt nytår søde – glæder mig til også at læse med i 2011 😉

      frkbibo responded:
      januar 2, 2011 kl. 11:22 am

      Og godt nytår til DIG, søde. Glæder mig også til at læse hos dig i 2011. 😀

    Lea P. said:
    januar 2, 2011 kl. 3:13 pm

    Godt Nytår.
    Personligt holder jeg mest af korte præcise indlæg, meget gerne fulgt af relateret billeder.
    Når man bliver talt, ved maskineriet jo ikke om jeg læser indlægget eller bare kikker.
    Men en god blanding som det plejer at være, er passende for mig.

      frkbibo responded:
      januar 3, 2011 kl. 6:29 pm

      Nåååh, tak for kommentaren. 😉 Je’ kører på som jeg plejer. Hehe. Og godt nytår. 🙂

    anjoe said:
    januar 3, 2011 kl. 6:30 pm

    Jeg synes, at du bringer, hvad du vil, og det skal du fortsætte med i 2011 😉

    Din blog har ændret sig de seneste par år, men det har “kendskabet” til din sygdom ditto! Først på året 2010 modtog jeg mail fra en blogven, jah hmm, det var jeg altså ikke længere pludselig, og de grove ord over mig, lausige personage, blev sat sammen med den mest barnlige, uduelige og aldrig blivende til noget… Jeg tillod mig at spørge vedkommende om, hvorfor at hun havde (i teksten) pokkers respekt for mig og mine ord, men ikke ville fortælle, hvem den anden var???? Det fik jeg så svar på!!! Og tilmed, at vi begge – dig, Bibo, og jeg – er verdenens største tabere *LOL* Jeg takkede, og skrev retur, at hvis man var taber med alt det du kunne klare såvel job- som foreningsmæssigt, samtidigt med sygdomsproblemer, ja da ville jeg, med mine egne, mindre aktiviteter være kvindestolt, yes 😀

    …og du ved selvfølgelig, hvem jeg refererer til – også at nogle “fine” fruer støttede hendes totale breakdown senere… Godt at du ikke fik alt det lort i hovedet offentligt, som mad-birthe 🙂 …Jeg fik godt nok nogle, skidte anjoe, og de tager jeg som hædersbevisning; så takker Madame, Nina m.fl.

      frkbibo responded:
      januar 3, 2011 kl. 7:11 pm

      *LOL* Tak for kaffe. 😀 Og jeg fortsætter da med at skrive som jeg lyster. 😉

    Lea P. said:
    januar 3, 2011 kl. 6:52 pm

    Ja, det var måske noget mærkeligt at skrive, men jeg kom bare til at tænke på hvilke slags blog indlæg jeg godt kan li.
    Og du skriver jo ikke sådanne lange indlæg: ” først blev jeg født”

    Det er sgu da din blog og du skriver lige hvad du har lyst til…

      frkbibo responded:
      januar 3, 2011 kl. 7:02 pm

      Det er da det, jeg gør. Jeg syntes det var en fin kommentar du kom med. Hav en dejlig aften.

Skriv et svar

