Rundfortosset

Posted on

– eller sådant noget…

Det er vist meget godt betegnet for den tilstand jeg befinder mig i i disse dage. Vi har den helt store kontorflytning på jobbet. Alle skal placeres andre steder… vi snakker MANGE mennesker.

Fordelen er så, at man får ryddet op i sine papirer og andet skrammel. Kors en masse papir der er kørt væk. Og hvor ER det godt, at vi har fået sat genbrugspapirspande (eller hvad det nu hedder) overalt. De tømmes tit og ofte.

Men vi løber rundt om os selv som små myrer. Vi har en hel tue, der skal fungere og køre rundt og gå op i en højere enhed. Og mange er rundfortossede. Men mon ikke det hele kommer til at gå op i en højere enhed – det tror jeg bestemt at det gør.

Man skulle tro at jeg sover som en sten om natten. Men det gør jeg ikke. Jeg glæder mig til at få min søvnrytme tilbage. Omend jeg ikke tror på at min søvnløshed skyldes min pt rodløshed på jobbet.

 

Skriv et svar

