Og det var så dagens gode gerning

Posted on

Fik sendt billeder og armbånd afsted til “datteren” i Bolivia.

Hun er blevet en stor pige på 9 år. Går i 3. klasse. Jow jow! Mutti her er pavestolt.

En del sponsorer har under den økonomiske krise sorteret støtten til et barn i et u-land fra. Det har jeg IKKE! Det skærer mig lidt i hjertet at man ikke har haft sølle 200 kr om måneden til et barn, der har mistet én af forældrene, ikke har midlerne til at opretholde en skolegang, ikke har midlerne til at få tøj på kroppen. Men hey, det er deres valg. Jeg har da også haft mine økonomiske krumspring. Men har aldrig haft i tankerne at frafalde mit sponsorat til Andrea, som bor sammen med mor og søster i et faldefærdigt skur og hvor faderen er død forlængst.

Jeg har selv ikke været for god til at sende billeder eller breve i 2010. Og det er så MIN dårlige samvittighed jeg skal leve med dér. Men jeg vil ALDRIG opgive mit sponsorbarn.

Jeg har ikke noget at miste – jeg kan desuden trække det fra i skat!

4 thoughts on “Og det var så dagens gode gerning

    Bibbi said:
    januar 6, 2011 kl. 10:29 pm

    Vi glemmer vist, at vi er rige uanset hvor fattige vi er, heroppe😉

      frkbibo responded:
      januar 7, 2011 kl. 2:46 pm

      DET tror jeg du har ret i.😉

    anjoe said:
    januar 7, 2011 kl. 3:16 pm

    Du er et godt menneske, Bibo, og om dit overskud til skriftlig kontakt har været uønsket lavt, så kom det væsentligste jo frem til Andrea😉

      frkbibo responded:
      januar 7, 2011 kl. 3:20 pm

      Lige præcist, Anjoe. Der gives endda en lille pengegave 2 gange om året – omkring hendes fødselsdag og i december. Og det går til tøj mv.

Skriv et svar

