Kan ikke huske jeg reserverede denne

Posted on Updated on

– på biblioteket. Men der tikkede en besked ind om at det nu er min tur til at have den. Så jeg havde den da med hjem fra arbejde idag.

Passer lige til mit “NU skal jeg da godt nok smække benene op, kaste en film på og slå hjernen helt fra” humør. Er lidt træt efter de første 14 dage i 2011…

For imorgen skal jeg læse lektier. Yup, jeg skal på kursus på mandag, fik jeg at vide i torsdags….

Hav en fantalastisk lørdag aften.

Skriv et svar

