Weeekeeeeeeeeend

Posted on Updated on

ØIJ, hvor ER jeg træt. Jeg skal ligge på sofaneseren i aften under varmetæppet og zappe lidt rundt og måske kaste et halvt øje eller 2 efter en vis håndboldkamp – hvis jeg da kan holde mig vågen så længe.

Jeg sov 8½ time sidste nat og føler jeg er klar til at sove MINDST 4 timer mere kommende nat.

Så egentlig skal jeg snart i seng. Jeg har nemlig en aftale med de skønne IVA-DIVAS til brunch (??) og biograftur. En film som godt nok bliver kritiseret meget voldsomt og får knap så dårlige karakterer. Men hva’ – vi ser den til halv pris. Mine forventninger til filmen er ikke høje.

Til gengæld er der dømt skønsang ud i IVA DIVA kaglen over en bid brød – det bliver hyl.

Weekenden er sparket igang – hep hep.

Håber DU får en hjertelig hyggelig og fantalastisk dejlig weekend.

Skriv et svar

