Google Body – Google Labs

Posted on Updated on

Vil du se, hvordan du ser ud indvendigt? Google har lavet en 3D krop, hvor du kan skrælle et lag af ad gangen. Hud, skelet, indre organer etc.  Du kan også få tekst på de fleste af organerne mv., sådan de mest almindelige. Det er på engelsk. Lidt cool.

Linket til Google Body finder du under billedet.

Google Body – Google Labs.

UPDate 15. december – det ser ud til at platformen er ved at blive opdateret. Tak til Peter for at gøre opmærksom på dette.

4 thoughts on “Google Body – Google Labs

    jensdrejer said:
    februar 15, 2011 kl. 2:33 pm

    Lidt spooky – men også ret sejt. Jeg har længe kigget efter sådan en model, så du sparede mig lige for en masse arbejde. Desværre fandt jeg ikke det jeg ledte efter. Jeg skal nok bruge lidt mere tid på den……😀

      frkbibo responded:
      februar 15, 2011 kl. 6:39 pm

      Jamen, det var da så lidt, Jens. Men jeg tror ikke at de har fået alt med… der er også ting, som jeg heller ikke kan finde.😉 Måske modellen er blevet opereret.😆

    Peter said:
    december 13, 2011 kl. 5:38 pm

    jeg kan slet ikke finde et link til download af google body??? hvad sker der – er det blevet fjernet. jeg kan komme ind på en side der hedder zygote men her er der heller ingen links – heller ikke efter jeg har ladet mig registrere

      frkbibo responded:
      december 15, 2011 kl. 8:45 am

      Venligst noter at dette indlæg er lavet d. 14. februar 2011. Og der er kommet mange indlæg siden.😉 Hvad Google laver af udvikling på deres egne produkter er derfor ikke noget vi bloggere har indflydelse på. Det ser ud til at de er ved at udvikle platformen, og at vi alle må vente hvad der så sker. God jul.😉

Skriv et svar

