Jeg skal igang med selvtortur

Posted on Updated on

Jeg skal nemlig prikke mig selv i fingeren hver dag de næste 3 uger, og dernæst få lov at slippe med ca. 1 gang om ugen.

Det er nu ok med mig – jeg får nu mere frihed og større rådighed. For jeg skal til at styre min blodfortyndende behandling selv, selvfølgelig under bevågenhed fra byens trombosecenter ved indberetninger, samtaler mv.

Jeg er tilfreds – det bliver fedt! Og jeg bliver knap så afhængig af at skulle til lægen tit og ofte for at få målt min værdi – nu kan jeg gøre det hjemme i sofaen, og hvor fingrene er godt varme. Og så vil gevinsten også være at nu når jeg selv styrer, så bliver det meget nemmere at holde værdierne i niveau, og dermed undgå flere blodpropper!

4 thoughts on “Jeg skal igang med selvtortur

    Anette said:
    februar 16, 2011 kl. 6:33 pm

    Det er jo fuldstændig som mit blodsukkerappartet – jeg måler bare nogle flere gange om dagen 😀 jeg tror du bliver rigtig glad for det for sådan et er da alletiders “hjælpemiddel” – hvor er jeg glad for at du endelig har fået det!!

      frkbibo responded:
      februar 16, 2011 kl. 6:34 pm

      Det er jeg også, søde. 😉

    anjoe said:
    februar 17, 2011 kl. 11:20 am

    Det er da alletiders at få noget mere “råderum”, så jeg forstår godt din tilfredshed 😀

      frkbibo responded:
      februar 17, 2011 kl. 2:46 pm

      Og det er præcist kodeordet “mere råderum”. 😉

Skriv et svar

