Besøgseksplosion

Posted on Updated on

Statistik fra min blog...

Fordi jeg nævnte Google’s nye tiltag ud i udforskning af kroppen i 3D forleden. Den ER da også lidt spøjs… men over 800 besøg på posten på 2 dage!? DET havde jeg slet ikke regnet med – ligger jo dagligt på de gennemsnitlige 100 ellers.

Og nej, jeg går ikke op i antal besøg her på siden… overhovedet! Jeg mener jeg har jo ikke noget strømlinet, smart, sexet, sammenhængende at byde på, men det er bare små bobler fra min verden.

Men kom til at se tælleren, der i løbet af kort tid var hoppet over 100.000. Øjenbrynene røg om i nakken!

Håber I finder det, I søger, kære besøgende.😉 Og tak for besøget.

 

4 thoughts on “Besøgseksplosion

    Anette said:
    februar 17, 2011 kl. 3:15 pm

    Hvor sjovt😛 Din blog er lige som den skal være! Sjov, småskør (altså på den fantastisk skønne måde som jeg vist også selv kan være), alvorlig og lige dig🙂 Knus

      frkbibo responded:
      februar 17, 2011 kl. 3:24 pm

      “Vist også”? *GG* Jeg ændrer ikke ved noget.. .nix.😉 Knus

    vendelboen said:
    februar 17, 2011 kl. 8:19 pm

    Er det en ny form for ansigtsløftning, det der med øjenbrynene ovre i nakken??

      frkbibo responded:
      februar 17, 2011 kl. 8:20 pm

      Jep – man får sådant et fantastisk undrende udtryk.

Skriv et svar

