Reboot

Posted on

– er da nok lige det, jeg har foretaget mig. Reboot.

P….. irriterende når man vågner efter at have sovet MEGET MEGET MEGET tungt i tilpas antal timer og bare vide at selvom hovedet absolut ikke fejler noget, og allerede er i fuldt vigør og halvvejs nede af vejen, så halter kroppen efter og brøler: Hej HOV, stop lige engang… IKKE SÅ HURTIGT! VEEEEEENT.

Så knurrer man lidt… og øffer… nårh ok godt så… vi tager en dag på divaneseren i selskab med Bones og Co.

Hovedet og kroppen er forhåbentlig synkroniserede imorgen, hvor vampyren skal frekventeres inden fingeren skal prikkes. Spændende om mit CoaguCheck apparat er synkront med de faktuelle blodprøver. Det er fedt at gøre selv! WIN!

2 thoughts on “Reboot

    vendelboen said:
    februar 23, 2011 kl. 10:12 am

    pst – det er jo klart, at hvis du sover i en kuffert, så har du brug for tid til at få kroppen i gang.🙂

      frkbibo responded:
      februar 23, 2011 kl. 9:35 pm

      Selvfølgelig!!! Godt jeg har dig i nabolaget til at fortælle mig sådanne ting😉

Skriv et svar

