Stilhed stilstand rolighed?

Posted on

Øh… nej absolut ikke.

Fuld knald på undevisning, udstillinger mv. Så nu siger kroppen GRRRRR… og jeg iler afsted til en akuttid i Århus imorgen. Leddene er “eksploderet”. Men hey – det var jo samme historie som sidste år. Vintertid er dum tid for os med auto-immune sygdomme. Så jeg skal have skruet på et par knapper og så kan jeg fungere igen.

Må lige pointere at jeg har det ok – smerterne er bare lidt for kraftige til at det er sjovt. Men jeg griner stadig. Og læser ofte en email jeg fik af min gamle frisør, som jeg skal til at hjælpe med noget hjemmeside. “Du er nu altid så positiv og smilende og det er altid en fornøjelse at støde på dig”. Så skinner solen i mit hjerte.😉

Håber I har det godt derude? Glæder mig til weekenden, hvor jeg kan tjekke op på jer.😀

Skriv et svar

