Robin Hood

Posted on

Langt om længe fik jeg taget mig sammen til at få set Ridley Scott’s Robin Hood med Russell Crowe og Cate Blanchett i rollerne som henholdsvis Robin og Marion.

Og sikke en historie. Vi får begyndelsen på det hele – hvorfor Robin bliver erklæret fredsløs. Et godt indblik i Englands historie. Etc etc etc… Apro po ETC, så kan jeg ikke være mere enig med Et-Cetera’s anmeldelse af selvsamme Robin.

Jeg er HELT enig med dig – fantastisk film. Jeg var underholdt fra start til slut og fløjtende ligeglad med at filmen ikke lever op til den Robin Hood vi ellers kender. Jeg foretrækker helt klart Russell Crowe som Robin Hood frem for Kevin Costner. Jovist, den er god – men måske lidt for sukkersød efter min mening. Sorry. 😉

Helt klart en film jeg kunne finde på at investere i – foreløbig lånte jeg den på biblioteket.

 

 

2 thoughts on “Robin Hood

    et cetera said:
    marts 13, 2011 kl. 7:11 pm

    Akkeja … der skal jo være lidt for husarerne, Bibo – men i det store hele en yderst seværdig film 🙂

Skriv et svar

