Mandag

Posted on

Vi kan vist roligt blive enige om, at det er mandag? Kalenderen står på mandag…

… og så har dagens begivenheder VIRKELIG vist, at det er mandag. Det er ikke meget der har villet, som VI gerne ville – derinde på det vi kalder arbejde.

  1. Systemet gik ned tit og ofte.
  2. Nogen tog strømafbryderen i midtbyen mere end én gang, og den ene gang stod jeg selvfølgelig i garderoben og var ved at tage tøj på… Det sidste blev i famlende mørke.
  3. Der stod altid 8-10 i kø til at blive betjent.
  4. 2 af de lidt mere belastende (læs: er både medicinerede, ustabile, uhygiejniske etc) brugere kom forbi – på én gang!
  5. Strømmen røg kl. 15. Kom hurtigt igen.
  6. Strømmen røg kl. 15.20, hvor jeg selvfølgelig stod i garderoben, som blev bælgragende mørk, så jeg famlede mig frem. Lyset kom også hurtigt igen. Men lyskrydsene lige omkring var ude af drift.
  7. Ad 5 og 6 – det viser sig så, at der er sprunget en transformator i luften i byen, folk skal holde sig indendøre, dele af byen er uden el.
  8. Jeg har strøm – men ingen varme. Sikkert pga eksplosionen? Gang i varmluftblæseren. Og hvis strømmen ryger, så må jeg gå i depotrummet og flå en flok håndvarmere op og binde fast på kroppen. Dårlig timing for én der lider kraftigt af raynaud’s fænomen.
  9. Undulaten kunne ikke finde sin ynglingsbold. Da jeg heller ikke kunne lokalisere den havde vi jordens største skrigekoncert. … indtil jeg fandt den gemt væk i et hjørne dybt inde under en reol!

Tror bare jeg kravler under tæpperne og venter på at det bliver tirsdag.

Måske jeg skulle finde filmen “En ulykke sker sjælden alene” frem?? Smiley med åben mund

Og hvordan har DIN mandag så været??

8 thoughts on “Mandag

    Anette said:
    marts 14, 2011 kl. 6:06 pm

    Men heldigvis kan du komme på nettet. Har du varmt vand?? For så må du have et varmt fodbad og ellers pakke dig ind i tonsvis af tæpper. Min dag har været ok😉 Knus

      frkbibo responded:
      marts 14, 2011 kl. 8:24 pm

      Har varme nu…😛 Og håber at det fortsætter resten af aftenen. Knus

    Lea (Lyriklogik) said:
    marts 14, 2011 kl. 6:18 pm

    Så kan resten af ugen da kun blive bedre!😀

      frkbibo responded:
      marts 14, 2011 kl. 8:24 pm

      Uha ja – væk med alt det trælse, og en hel fantastisk uge ligger foran os.😉

    Tenna (primtal) said:
    marts 14, 2011 kl. 6:21 pm

    Her går man og krydser fingre for at Japan ikke futter af i et atomsky og så er det en transformator i Ålborg som eksploderer….hmmmm, sætter tingene lidt i perspektiv😉 Jeg håber virkelig, at du har fået noget varme og hvis ikke, så gemmer undulaten bare sin bold og så får du varmen af at lede efter den😉 Trøst dig med, at efter sådan en dag, kan det kun blive bedre😉 Knus

      frkbibo responded:
      marts 14, 2011 kl. 8:26 pm

      Ja, det kræ kan sørme give mig grå hår. Ha ha. Varmen er kommet retur og kram tilbaws til dig og dit lækre smykke. *savle savle*

    Linda Eg said:
    marts 16, 2011 kl. 9:52 pm

    Hejsa, jeg har et lille spørgeskema på min side (http://www.lindaeg.dk/ma-jeg-sporge/) og jeg vil meget gerne have så meget respons, som muligt, så håber du vil give din mening?🙂 Det er helt anonymt!

      frkbibo responded:
      marts 18, 2011 kl. 5:46 pm

      Har svaret på det, søde.😉

Skriv et svar

