Prince of Persia: The Sands of Time (2010) – IMDb

Posted on Updated on

Hovsa… ja ja ja ja, jeg ved godt at den har fået dårlige anmeldelser, og at brugerne på Scope heller ikke har den store fidus til denne film.

Har aldrig set den. Men de dér overarme vil jeg da ikke have noget imod at kigge lidt nærmere på.

Så den røg i kurven da jeg var ovre at handle her i dag.

Så er spg om jeg skal se DEN eller Valhalla Rising, eller The Joneses.

Hmmmmm…. Man kan vel lægge ud med én og se, hvor langt man når??

Nå, fik den så set… godt man ikke betalte fuld pris på den. Den var da ok, men det var somom der manglede noget…

2 thoughts on “Prince of Persia: The Sands of Time (2010) – IMDb

    ilhja said:
    marts 25, 2011 kl. 7:14 pm

    Sådan er det altid når man overfører et spil koncept til film. De mangler altid noget, man har endnu ikke selv fået taget mig sammen til at se den

      frkbibo responded:
      marts 26, 2011 kl. 11:03 am

      Har aldrig spillet det, men jeg synes filmen var lidt tam. 😉 Lån den evt på biblioteket, så sparer du udgifterne.

Skriv et svar

