Burde egentlig….

Posted on

… forberede undervisning til onsdag (pensionister vil på Facebook), samt gøre monsterplakat færdig (kan jeg vist gøre på 5 minutter lige om lidt eller lidt senere).

Men vinduespartiet mod syd blev spulet, terrassemøblerne blev spulet, terrassen fejet for de værste blade, og hækken nulret, vasketøj ud for første gang i år…. OG min lørdagsmedicin sidder dybt i kroppen og indgyder absolut ikke til tankespind.

Så det blev til det her i stedet. En ok byttehandel, hvis jeg selv skal sige det.

(Og så snakker vi ikke om at jeg rent faktisk ikke MÅ være i solen når jeg er på den her type heftige medicin, vel?! – Havde faktor 25 på – godt smurt ind i smilerynkerne)

 

2 thoughts on “Burde egentlig….

    jensdrejer said:
    april 15, 2011 kl. 12:21 pm

    Stakkels dig, Bibo – jeg kender da ingen som har mere brug for sol og varme end du har. Så er det næsten uretfærdigt, at du ikke engang kan få lov til at nyde det på grund af sådan nogle piller…….

    Life is not fair!

      frkbibo responded:
      april 15, 2011 kl. 1:56 pm

      Åh tak, hvor er du sød, Jens. Men jeg trodser lidt og smører som sagt i solcreme og bruger solbriller der er gode til at håndtere lysfølsomheden.

      Men NO! LIFE IS NOT FAIR!😉

Skriv et svar

