Vroom vroom

Posted on Updated on

Ser du røgen når jeg kommer hvæsende forbi?

Det er også det eneste du ser – for jeg har fart på. Måske lidt for meget, er der nogen, der titter hen over stålbrillens kant, som siger og tilføjer: Vi smider snart en sømmåtte ud foran dig!

DET MÅ DU GERNE!!

Men vent liiiiige til ca. 1. juni, for jeg skal liiiiiiige noget. Er straks tilbage

Ser du, jeg skal have en plakat færdig som jeg skal have med til London lige om lidt og præsentere til årets rheumatologiske konference.

Jeg skal komme med et oplæg om mit internationale arbejde til foreningens generalforsamling d. 30. april.

Og så knokler jeg løs med undervisning af de 2sprogede – og DET er jo en ren fornøjelse. Super søde. Vi hygger og det er rigtig sjovt. VED SIDEN AF underviser jeg forresten også en flok pensionist-kandidater ud i diverse internet steder, så som google, facebook, borger.dk etc. Jeg kan godt lide at undervise – omend det er hårdt og jeg er flad bagefter, men det er en fladhed jeg hilser velkommen, frem for andre fladheder.

Men NU…. ja, nu er der dømt weekend. Jeg skal være sammen med skønne venner og vi skal hygge max igennem.

Jeg har lige spist påskeskum.

Og så vil jeg ellers bare læne mig tilbage og udbryde: BRING ON THE SUN!! Mine nye shades skal flashes. Smiley, der har det varmt

Forstå det, hvem der vil, hvorfor der skal ridses RB i glasset??? *host host*

4 thoughts on “Vroom vroom

    Piskeriset said:
    april 15, 2011 kl. 2:44 pm

    Ah, det var det jetfly, der larmede på himlen lige før 😀

    Rigtig god påske og pøjpøj med det hele 😉

      frkbibo responded:
      april 16, 2011 kl. 7:28 am

      Hehe, yup… jeg tog lige en svingom 😀 Ilm god påske… jeg skal jobbe et par dage, men så er der også hygge forude.

    Anette said:
    april 15, 2011 kl. 3:40 pm

    Nååååh – var det dig?!!! Sikken fart du havde på 😉 Nyd weekenden og husk at slappe af indimellem. Knus

      frkbibo responded:
      april 16, 2011 kl. 7:28 am

      Jeg bliver beordret til at slappe af i weekenden – så det bliver godt. 😉 Knus og ilm god weekend.

Skriv et svar

