Aaaaaaaaaauw

Posted on

6 thoughts on “Aaaaaaaaaauw

    Anette said:
    april 18, 2011 kl. 8:55 pm

    Årh hvor sødt 😉 Den er da ikke bange den kat 😛

    Piskeriset said:
    april 18, 2011 kl. 10:06 pm

    *smeeelte*

    frkbibo responded:
    april 19, 2011 kl. 8:48 am

    🙂

    frkbibo responded:
    april 19, 2011 kl. 8:50 am

    Wow, der er da én der enten er kattehader eller delfin hader – kun at give én stjerne. Ah well, vi har hver vores ynglingsområder. 😉

    jensdrejer said:
    april 19, 2011 kl. 1:28 pm

    Jeg er ofte lidt skeptisk når jeg ser den slags søde videoer med dyr. Jeg synes tit det virker iscenesat eller sådan noget…..

    Jeg er meget imponeret over denne video, for det virker jo ægte. Det er mit indtryk at det foregår på en båd, så delfinerne er forhåbentlig vilde og ikke i fangenskab eller noget. Og så er det jo en fantastisk video. Den må jeg straks dele med alle mine vegetarvenner.

    Jeg var bare en smule bekymret for, at katten skulle kradse med sine klør. Det kan jo godt ske, selv om det ikke er med vilje…… det har jeg helt private erfaringer med, haha…. 😉

      frk. Bibo responded:
      april 21, 2011 kl. 7:53 am

      He he, ja det kan jeg levende forestille mig – kradse kradse. 😉 Men ja, det ser ikke ud til at være iscenesat.

Skriv et svar

