Fringe

Posted on

Fringe (TV Series 2008– ) – IMDb.

Uh, jeg har vist sagt det før, men jeg siger det igen.

Denne serie gør mig bims – den er bare så sci-fi, uforudsigelig SKØR og så meget nutidens X-files.

Og her i sæson 3 har det fået en ekstra tvist – i form af et parallelt univers. Det er med at holde tungen i munden for at finde ud af, hvad der er op og ned, og her eller dér. Og uanset om det er de slemme eller gode betjente, så sidder du og hopper op og ned. You gotta like them!

Me like Fringe!!😛

3 thoughts on “Fringe

    Piskeriset said:
    april 18, 2011 kl. 9:05 pm

    Jeg er bange for, at det er endnu en serie, jeg må kaste mig over. Det er nu ikke fordi, vi savner lige pt – har nemlig flere serier stående på hylden, som vi endnu ikke har set – men ikke rigtig i denne genre! Har i øvrigt læst godt om den kommende Game of Thrones-serie – skal du se den?

    frkbibo responded:
    april 19, 2011 kl. 8:48 am

    Game of Thrones… Ud fra billederne på IMDB… JAAAAAAAA!!!😀
    TAK for tippet, søde.😉

    Piskeriset said:
    april 19, 2011 kl. 3:42 pm

    Ye’re welcome😉

Skriv et svar

