Takker

Posted on Updated on

– for de søde hilsener i forrige indlæg.

Jeg fyldte nu IKKE rundt – men er måske lidt rund om hofterne. HA HA.

Igår stod den på generalforsamling i patientforeningen. Sad stille hele dagen og idag søndag, er kroppen mere end bare almindeligt radbrækket. Plus jeg ligner én der har fået tæsk i løbet af natten.

Ah, well…

Håber det forsvinder lige om lidt – for en kær kollega hiver mig ud i naturen. Igår fik jeg at vide at jeg skulle huske støvler, kompas og madpakke! Hun må nøjes med mine vandresko!😉 (Og så må jeg håbe at hun ikke slæber mig igennem en mose undervejs… ahem!)

Hav en smuk søndag.

2 thoughts on “Takker

    vendelboen said:
    maj 1, 2011 kl. 2:52 pm

    Nå så snød mit indre årstals-ur mig da ikke helt. Jeg kunne ikke få det til at passe med at, det skulle være i år du blev rund…..
    Du må være forsigtg med sådan at skrive lidt kryptisk en anden gang🙂
    god søndag

      frkbibo responded:
      maj 1, 2011 kl. 7:43 pm

      Det var et håb om at slippe næste år.😆 Hehe – sorry, friend.

Skriv et svar

