Impulskøb i Salling

Posted on

lakrids

Aldrig smagt, alle har snakket om dem, 3 for 100 kr i Salling, NU skulle de altså prøves.

Har nu smagt nr. 2 (NOM NOM NOOOOOOOM), købte 1 og 5.

Man skal vel forkæle sig selv, ikk’? Flirt - mand

Faktisk stod der en dame ved siden af mig i køen, som spurgte om de var gode. Mit svar var “aner det ikke, men alle roser lakridsen til skyerne og NU skulle det være”. Hvorefter hun gik hen og fandt 3 bøtter, og ekspedienten smilede stort til os.  Aaaaaaaw.

Læs mere om lakridsen her.

8 thoughts on “Impulskøb i Salling

    Anette said:
    maj 6, 2011 kl. 8:39 pm

    Ih hvor du frister med det lakrids!! Måske skulle man teste det …..

      frkbibo responded:
      maj 7, 2011 kl. 12:52 pm

      Frister? MIG? Nooooooo… Prøv det, Anette. 😀

    Piskeriset said:
    maj 7, 2011 kl. 7:51 am

    De er nemlig rigtig, rigtig gode… jeg tror, jeg havde købt seks bøtter, hvis det var mig 😀

      frkbibo responded:
      maj 7, 2011 kl. 12:53 pm

      Mnjaaaaaaa, de har åbent imorgen, så måske… Mmmmmm…. De er da go’e! 😉

    Loulou said:
    maj 7, 2011 kl. 8:52 am

    Uuhhh! Det er det bedste lakrids der findes!! Du bliver så afhængig!! 😀 Nr. 1 og nr. 2 er mine favoritter! 😉 Held og lykke med det!

      frkbibo responded:
      maj 7, 2011 kl. 12:53 pm

      Jeg har endnu ikke prøvet 5’eren, men du har da så sandelig ret. 1 og 2 er da super gode!! Mums! 🙂

    restauranter København said:
    maj 7, 2011 kl. 2:35 pm

    Skal man have kvalitets lakrids, så er lakrids by Bulow et rigtig godt valg 🙂

    Hilsen

    Per
    http://restauranter-københavn.dk/

      frkbibo responded:
      maj 7, 2011 kl. 3:04 pm

      Ja, det har jeg fundet ud af, Per 😉

Skriv et svar

