I’ve got the whole world in my hand

Posted on

Arh, ok… måske nok ikke helt. Bare London Eye. Det var hulens svært at holde kameraet stille og så fokuserede det på hjulet og ikke min hånd. Argh. Nå men dette viste sig at være bedste forsøg og så kan jeg jo øve mig næste gang jeg kommer til London, ikke?

Holding The Eye with my fingers

Jeg landede i søndags – SENT. Og er stadig bombe-bumle træt, men jeg skal nok fortælle om, hvordan det gik overthere… første med venindebesøg og så konference med mere end 15000 deltagere.

Nu skal jeg lige slappe af lidt … nej… det har jeg altså ikke tid til. Skal undervise imorgen – må hellere se på, hvad jeg skal undervise i/om. Og SÅ skal jeg nok fortælle jer om min tur.

3 thoughts on “I’ve got the whole world in my hand

    Anette said:
    maj 31, 2011 kl. 9:23 pm

    Velkommen hjem søde. Håber det var en skøn tur – glæder mig til at høre mere om den. Knus og sov godt

    et cetera said:
    juni 4, 2011 kl. 4:55 pm

    Pretty great shot though …🙂

      frkbibo responded:
      juni 5, 2011 kl. 6:42 pm

      Thank you🙂

Skriv et svar

