Kender du Pinterest?

Posted on Updated on

Jeg blev for få dage siden introduceret til Pinterest, som er en slags social opslagstavle med billeder indenfor alle mulige forskellige emner. Og man kan vælge at ordne dem efter sit helt eget system: hjemmet, arbejdet, sjove ting, citater osv.

Folk jeg følger på Pinterest

Man deler simpelt hen billeder med hinanden af et unika-smykke man er faldet over, en kjole man har set på gaden, en fantastisk bogreol, en god bog, tomatplantens blomster og meget mere. Og er der andre derude, som synes du har vist en god ting, så kan de vælge at sætte en “tegnestift” i billedet på deres egen opslagstavle.

Jeg har allerede fået inspiration til ting i mit hjem som jeg ikke havde tænkt over.

Genialt. I like it!

Vil du selv prøve? Hop til Pinterest.

6 thoughts on “Kender du Pinterest?

    Anette said:
    juni 11, 2011 kl. 11:27 pm

    Jeps – det kender jeg godt som du jo ved😛 Man skal dog vente på at blive lukket ind eller få en invitation af en man kender der har fået adgang til det🙂 Det er sjovt🙂

      frkbibo responded:
      juni 13, 2011 kl. 9:00 am

      Huh?? Øhhhhh… det gjorde jeg da vist ikke. Eller gjorde jeg? Argh den husker.😆

    Nina said:
    juni 12, 2011 kl. 5:50 pm

    Ja, det ser spændende ud, men jeg kan ikke finde ud af at komme derind – føler mig lige pludselig gammel😉

      frkbibo responded:
      juni 13, 2011 kl. 9:01 am

      Har kastet en invitation efter dig.😉

    Malene said:
    juli 12, 2011 kl. 10:49 pm

    Jeg kan bruge tiiiimevis på pinterest, men har endnu ikke fundet fidusen til selv at have adgang til at kunne oploade billeder.. Er det en invitation det kræver??
    Er der måske en venlig sjæl der vil smide sådan en til mig?🙂

    frkbibo responded:
    juli 13, 2011 kl. 8:54 am

    Du er hermed inviteret.😉 God fornøjelse.

Skriv et svar

