Vroom vroom

Posted on

Kender du det? Man har en mio ting, der liiiige skal køres i stilling, forholdes til, gøres ved, lyttes til, læses til, osv. Og man føler bare at man stæser rundt i det her monster store hamsterhjul som jo ikke bringer dig nogen steder.

 

Well… jeg har fjernet stativet, så det ikke står stille og så er god bevægelse… måske lidt voldsomt meget? Men hvad nyt er der egentlig i det? Jeg gør det jo gang på gang…

Anyway, idag står planerne på at skrive/forberede tale til på onsdag, hvor jeg skal byde velkommen til årets store begivenhed, International Sklerodermi Dag. Vidste du, at vi er gået fra at have INGEN sklerodermi dag til International Sklerodermi Dag på blot 2 år? Jeg er super stolt af at det har kunnet lade sig gøre. Der kommer et indlæg om International Sklerodermi Dag senere – stay tuned.

Derudover snurrer vaskemaskineomgang nr. 2. Solen skinner og tøjet skal ud og luftes igen. HELDIGVIS blæser det ikke så meget, så der er fare for at jeg rykker på terrassen og aer min store tomatplante på bladene mens jeg hvisker frække historier, så jeg kan få rigtig mange røde tomater.

Det er søndag, men ikke ligefrem afslapningsdag for mig… ooooog dog. Jeg tager mig tiden til det. Forsøger at afbalancere det hele, så jeg får mest ud af dagen.

Så får vi at se, om jeg overholder mine planer, når vi kommer til aften. Gårdagens methotrexate (immunhæmmende medicin pga min bindevævssygdom) har det jo med at spænde ben her om søndagen. Jeg føler mig lidt som den langsomme skildpadde. Men vi kender jo alle historien om skildpadden der narrer haren, ikke?

Fabelagtig søndag derude.

Skriv et svar

