Hospitalsmaraton

Posted on

Jeg er igang med en hospitalsmaraton. Én af de helt store. Indenfor den seneste uge har jeg været igennem hele 9 forskellige undersøgelser/tests og jeg får resultatet i næste uge. Forhåbentlig. Hvis de da ikke beslutter sig for flere undersøgelser.

Ja ja, krop – jeg giver mig ikke uden kamp. I’ve got my eyes on you! Kun for sjov

Får da set lidt DSB og idag fik jeg mig en kop PENDLERKAFFE. (Kaffe til 10 kr) Jow jow, det er med at holde sig til fordelsprogrammerne. (Plus for første gang i ca 1 år har jeg oplevet en salgsvogn ml. Aalborg og Aarhus!)

4 thoughts on “Hospitalsmaraton

    Kirsten said:
    september 8, 2011 kl. 11:55 am

    Så må vi da håbe at der kommer noget godt ud af de undersøgelser og ikke bare mere medicin i skuffen!

      frkbibo responded:
      september 8, 2011 kl. 5:11 pm

      Det KUNNE tyde på mere medicin i skuffen, meeeeen lad os nu se. Jeg forholder mig afventende og med positiv-hatten på.

    Anette said:
    september 13, 2011 kl. 6:40 pm

    Hej søde – vil gerne høre hvordan det gik – sender du ikke en mail når du har overskud? Knus Og jo jeg skriver også men er lige landet på matriklen for 1 time siden så det bliver en af de nærmeste dage.

      frkbibo responded:
      september 14, 2011 kl. 5:01 pm

      Det haster ikke mere end det jager – land nu trygt og godt.😉 Jeg har smidt en mail afsted til dig. Knus

Skriv et svar

