Ugens højdepunkter

Posted on

Peeeuh, det har været en hæsblæsende uge, og jeg er mere end godt brugt.

Hospitalsmaraton’en er slut for denne gang forstået på den måde at “operation hvad-er-nu-det-med-lungerne” fik slået sløjfe omkring lungefunktionstests, røntgen, blodprøver, EKG, 6 minutters gangtest, CT skanning. Der er fundet noget i lungerne, men slet ikke i relation til min bindevævssygdom. Jubel – eller noget…

Nu har de sgu sat mig på astma medicin for at se om det har effekt, plus jeg skal måle mit peak flow… Øhm, ok godt så! Vi smører hele pladen fuld.

Jeg har kørt i en lille bitte bil til et seminar i Odense relateret til mit arbejde – sammen med en kollega, som fortalte sjove historier fra dengang hun sad i hovedbestyrelsen i Radikal Venstre.

Og så er vi da totalt seje på mit arbejde. Her er vi 4 stks der holder på en ÆGTE LEVENDE slange. Kom ikke heeeeer. Indiana Jones – go home.

slangepiger

Brunch og Dirch med pigerne, IVA DIVAS. Uuuuuh nice afslutning på en hæsblæsende uge, som startede med at jeg mistede den lille blå terrorist, som yndede at hoppe rundt på toppen af buret indtil jeg kravlede rundt på alle fire for at hente ynglingskuglen. Også selvom der lå MINDST 1 milliard andre kugler foran næbbet på ham.

Ja, selv en støvsuger var absolut ikke faretruende når den lille gule kugle var i nærheden.

R.I.P. min skøre terrorist–du er savnet. Her er MEGET stille.

2 thoughts on “Ugens højdepunkter

    anjoe said:
    september 20, 2011 kl. 2:16 pm

    Din blå ven var yderst underholdende, så dine minder må være utallige🙂

      Frk. Bibo responded:
      september 21, 2011 kl. 6:29 pm

      Utallige er lige ordet. Og har da en masse sjove billeder og videoklip.🙂

Skriv et svar

