Haster! betale din seneste faktura

Posted on Updated on

– stod der i en mail, som jeg tilfældigt så i mit spamfilter. Det er så sjældent jeg kommer deromkring, for mit spamfilter fungerer upåklageligt. Men det er nogle gange lidt sjovt at se, hvordan folk prøver at indfange én i sit "sommerfugle-net”

TDC har vist fået sig et par servicemedarbejdere, der ABSOLUT ikke kan stave. 😆

spam

Men så er det jo jeg tænker… hvem har tilmeldt mig TDC – har ikke været kunde hos dem i 10 år!!

PS. Skal jeg vælge én af de 3 muligheder ovenfor, som har gjort at jeg ikke har betalt min regning, må det da være pga mine manglende evner….. Flækker af grin

4 thoughts on “Haster! betale din seneste faktura

    Linda Eg said:
    oktober 10, 2011 kl. 5:48 pm

    Hahaha… Ja, manglende evner… Helt ærligt, så kunne de da godt have gjort sig den ulejlighed, at smide det igennem en stavekontrol af en art… Så var der måske nogle, der hoppede på den 🙂 >>>Klik her<<< er heller ikke så professionelt igen 😛

      frkbibo responded:
      oktober 10, 2011 kl. 5:52 pm

      Jeg tror de har kastet den gennem en Google Translate. Altså bare overskriften… FNIS!!!

    jensdrejer said:
    oktober 14, 2011 kl. 3:06 pm

    For nogle måneder siden fik jeg en mail fra SKAT og jeg bemærkede straks det samme; det var helt tydeligt, at teksten havde været en tur gennem Google Translate – desværre er jeg bange for, at der er nogen som alligevel falder for det. Ja, man undrer sig………

      Frk. Bibo responded:
      oktober 14, 2011 kl. 8:34 pm

      Ja, man undrer sig…

Skriv et svar

