Varme til fusserne

Posted on

 

 

 

 

 

 

 

Thermosoles.

Lige nu udspiller der sig et sandt elektrisk drama på min skænk. Et par såkaldte termosåler er sat til opladning. Og så tænker du sikker: A-hva-ba?

I sidste uge bestilte jeg mig et par termosåler, med termostatregulerende temperatur (automatisk vel at mærke), og hvor eneste tidspunkt der er sat ledning på er når de er sat til ladning.

Jeg brugte en del tid på at søge rundt på nettet. Jeg måtte ud på en europæisk side, førend jeg faldt over noget, som MÅSKE kunne bruges.

Man KAN jo snydes af diverse flotte sider, der lover guld og grønne skove og som bare kratter éns penge ind. MEN jeg tænkte nu lidt ved mig selv, at nu når det var en eu-adresse, så var det nok ikke helt så tosset endnu.

Så jeg satsede. Klik, købt og betalt. Kom så, post. LØB, FLYV…🙂 Den østriske pakke ankom igår, og jeg var afsted på posthuset idag.

De er sat til ladning. Jeg kunne ikke dy mig at prøvede lidt… bare lidt… inden jeg satte dem i opladeren igen.

Der er lovning på at de kan holde varmen op til 8 timer, at sålerne automatisk slukker ved 41 grader og tænder igen ved 31 grader, og at de kan lades op til 500 gange.

Jamen, så er det vel bare at sige GO.😉

8 thoughts on “Varme til fusserne

    Linda Eg said:
    oktober 14, 2011 kl. 5:11 pm

    Uhh, det lyder da super spændende! Du må lige lave en update på dem, når de er testet… Fryser altid om fødderne om vinteren…🙂 Hvad har du sluppet for dem, inkl porto og alt det der?🙂

    Annika said:
    oktober 14, 2011 kl. 6:34 pm

    Glæder mig til at høre om resultatet – vi er meget ude, men da jeg sidder stille hele tiden, ville varme fødder være dejligt..

    Deborah said:
    oktober 14, 2011 kl. 6:56 pm

    Jeg synes også det lyder spændende. Med mange, mange timer udendørs ugentligt, både i stalden og iøvrigt er jeg klar kandidat også, afhængig af pris selvfølgelig.

    frkbibo responded:
    oktober 14, 2011 kl. 8:37 pm

    Jeg skal nok lave en update. Prisen finder I på hjemmesiden. Klik enten på billede eller link. 99 EURO plus fragt. for den billigste model.

    Kenn said:
    oktober 15, 2011 kl. 8:15 pm

    Det lyder smart. Jeg håber det virker godt🙂

      frkbibo responded:
      oktober 17, 2011 kl. 5:51 pm

      Jeg havde i hvert fald varme fusser i weekenden, da vi var ude at gå tur.😉

    Kirsten said:
    oktober 17, 2011 kl. 11:57 am

    Interessant om de også vil sætte fut under fødderne og du vil flyve af sted…. eller om de vil smelte sneen under fødderne på dig….🙂

      frkbibo responded:
      oktober 17, 2011 kl. 5:51 pm

      Haha… man bliver jo totalt skræmt… BIG FOOT WAS HERE.😆

Skriv et svar

