Beep beeeeep

Posted on

Nå, men så fik man sig endelig snøvlet sammen til at få det dersens stik, der gerne skulle holde noget influenza på den anden side af døren.

flu

Jeg endte IKKE helt med at se sådan her ud, men tæt på – feber, krydret med en halv tennisbold-bule på overarmen. Jeg pralede af nye muskler, på ydersiden af armen. *host host*

Nu er den lette feber heldigvis ved at være ovre, så imorgen kaster jeg mig på flyet til København.

Bogmesse i Forum, fordi jeg arbejder på sådant et sted hvor vi formidler bøger og andet materiale til glade borgere?

Nix. Jeg skal have en svingom med ham her, Titan the Robot, håber han har plads på sit balkort søndag.

Titan-the-Robot

PIST, jeg tror nu der er en levende person indeni, men det bliver da underholdende, hvis man kommer til at hilse på ham, ikke? Sammen med en mio andre mennesker, der skal til DigitalMesse i BellaCentret.

Vi nupper bogmessen næste år.

Sidste weekend var jeg forøvrigt også på messe – Livsstil og Boligmesse. Jow jow… her messes.

2 thoughts on “Beep beeeeep

    Anette said:
    november 11, 2011 kl. 8:09 pm

    Puh hvor er jeg glad for at armen stadig sidder fast😉 Lyder spændende med messen. Det er da lige dig. God fornøjelse. knus

      frkbibo responded:
      november 18, 2011 kl. 3:40 pm

      Det var da i hvert fald VILDT hyggeligt at være sammen med vennerne.😉 Knus

Skriv et svar

