Beep beep… eller noget

Posted on

125 kr for at komme ind på Danmarks største gadget messe i Bella Centret. Den første af sin slags. Det var slået stort op i medierne: “kom og plant fingrene på det nyeste som slet ikke er kommet til Danmark endnu. Der vil være lidt for enhver smag inden for denne digital-/elektronik messe… bla bla bla”

Og så lige et ekstra BLA BLA.

Hvis du var et barn (eller lignende) og elskede at spille de sejeste spil til PS3, Xbox kinnect etc, så ville du være i drømmeland. Det var da også super fedt at drøne rundt på små minicrossere. Eller lege med LEGO. Eller se lidt på de fjernstyrede biler/helikoptere. Kanon!

Men hvor var lige de nyeste sejeste tekniske vidundere som endnu ikke var kommet til Danmark. Spurtet ud af landet igen inden vi nåede søndag? Jeg faldt over et sødt lille tastatur fra Microsoft, som jeg har set andre steder. Den der mobil som endnu ikke er til salg i Danmark så jeg aldrig.

Det kunne også have været sjovt at se indretning af køkken eller dagligstue med de gadgets man kan proppe ind og gøre det hele lidt sjovere. Beep fra køleskabet, “du er ved at løbe tør for mælk, skal vi bestille nyt i butikken”.

Den store røde el-sportsvogn var feeeeeed – fik dog ikke taget billede af den, for jeg blev distraheret midt i det hele af ham på billedet nedenfor. Samsung standen kunne jeg nu også godt lide. Og Garmin hjørnet. Men ellers var det en lidt halvflad fornemmelse.

Det var som om jeg manglede lidt: “WAHAAAAAAAIJ, HER er de fedeste sejeste ting som vi forventer os af 2012! Jeg vil gerne have 1 af dem, og 2 af dem og en håndfuld af det dér”. Den fornemmelse udeblev.

Men ok, det var den første messe af sin slags. Måske lidt mindre LARM næste gang og lidt mere fokus på bippe-lip ting rettet mod voksne. Spillerierne fyldte en kende for meget.

Og ham her – ham ville jeg egentlig bare gerne have med hjem. Flækker af grin Han er formidabel til at sende fingerkys og synge som Louis Armstrong. En rigtig storcharmør på 240 cm.

Titan

2 thoughts on “Beep beep… eller noget

    anjoe said:
    november 16, 2011 kl. 11:23 am

    Jeg synes, at du skal skrive til arrangøren og berette ovenstående, for at du ikke kunne udbryde et WAUWWW fortæller, at der skal strammes op næste år😉

      frkbibo responded:
      november 18, 2011 kl. 3:41 pm

      Uha, jeg har set diverse steder at andre har skrevet i knap så venlige vendinger som jeg har gjort her. Jeg tror arrangørerne er klar over det.😉

Skriv et svar

