Mig og snemænd

Posted on Updated on

Uha, nu nærmer tiden sig, hvor det kommer til at vrimle med snemænd overalt. Sneen vil dale ned og alle hopper ud og laver snemænd.

snowman4

BRRRRR… ikke mig. Den tid er mere eller mindre ovre med de døde fingre jeg kan præstere, når jeg stikker hænderne i noget koldt. Er i krise allerede nu.

MEN – det skal ikke holde mig fra at være VILD med snemænd. Hvis man kigger på mit julepynt, så er der snart flere snemænd end der er er nisser. Jeg har bare noget med de hvide rund-mavede væsener med gulerod midt i ansigtet og tørklæde viklet omkring halsen.

Og idag var jeg så til kontrol med min nye diagnose, astma, (ja, hvorfor samle på frimærker, når man kan samle på sygdomme – hihi), og da jeg gik mod banegården for at komme hjem, kom jeg forbi et vindue hvor jeg satte mærker i brostenene. Hvad fangede mit falkeblik ud af øjenkrogen.

Det fineste termometer fra Pluto Produkter, og snemænd til at sætte på adventslysene fra Medusa Copenhagen. Aaaaaaaw.

snemand

4 thoughts on “Mig og snemænd

    anjoe said:
    november 19, 2011 kl. 11:42 am

    Der findes selvfølgelig grimme frimærker, men de sidder jo uset i et album, hvorimod dine sygdomme desværre ikke kan gemmes væk. Astma oveni, næh Bibo, du favner sgu’ for bredt😉

      frkbibo responded:
      november 19, 2011 kl. 6:11 pm

      Der er altid plads til én mere, der bruger rexona – eller noget.😉

    Kirsten said:
    november 22, 2011 kl. 8:51 am

    Ja jeg mener også at du må lade nogen af de andre også få lov at bruge sygdommene – det kan ikke nytte noget at du tager dem alle 😉
    Snemænd…..Åh de er det bedste…..Sæt mange af dem på din blog……

      frkbibo responded:
      november 25, 2011 kl. 10:24 am

      Du ved ikke hvad du beder om, Kirsten. Haha.🙂

Skriv et svar

