24. december

Posted on Updated on

NU ER DET NUUUUUU

Kære alle

RIGTIG GLÆDELIG JUL.

Jeg ønsker dig, hvorend du måtte være, en rigtig glædelig jul. Må dagen være uden al for megen stress og jag. Må du lune dig godt i dine kæres selskab med god mad, måske en sang, og måske lige den lille ting, som du har gået og ønsket dig.

Jeg glæder mig til i aften. Jeg skal fejre jul hos søster, svoger og nevø. Vores forældre vil også være i blandt os. 6 glade hoveder der skal nyde en masse god mad, danse lidt om træet (forhåbentlig uden at hive for meget efter vejret) og udveksle gaver. Nogle står på ønskelisterne, nogle gør ikke.

Er julestemningen fundet frem? Personligt må jeg indrømme at jeg ikke helt har kroppen med ind i december. Den halter lidt efter. Jeg synes året er fløjet afsted – mere om det om 1 uges tid – og december suste omkring ørerne på mig.

Men nu er det nu – og jeg er meget sikker på at når jeg sidder midt i anden, (eller hvad vi nu skal have), så smyger julestemningen omkring mig med et lunt favntag og et blidt pust i nakken.

Nyd dagene, spis dig ikke en mavepine til. Vær til stede i nuet og sæt pris på selv de mindste ting.

Kærligst fra frk. Bibo.

Selv i Angora er der jul😉

5 thoughts on “24. december

    Vendelboen said:
    december 24, 2011 kl. 9:38 am

    Også en glædelig jul til dig, kære Bibo. Jeg glæder mig til at give dig en ægte juleknus om få dage.

      frkbibo responded:
      december 24, 2011 kl. 9:49 am

      Jeg glæder mig også til at du giver mig et ægte juleknus om få dage.😆 Og glædelig jul til dig og dine, søde.

    Rimkogeren said:
    december 24, 2011 kl. 10:07 am

    🙂
    “Glædelig og god jul til dig!”
    siger Rimkogeren, som er mig🙂

      frkbibo responded:
      december 24, 2011 kl. 10:38 pm

      Glædelig jul til dig og fru Anjoe.😉

    Lea said:
    december 26, 2011 kl. 9:30 pm

    Tak og i lige måde…kan jeg lige nå at skrive her på falderebet. Det ER dog 2. juledag et par timer endnu.🙂

Skriv et svar

