Godt nytår

Posted on

Så er der få timer tilbage af 2011. Året er ved at rinde ud og snart står vi på tærsklen til en helt nyt år, bare klar til at tage i brug.

Året har været fuldt af oplevelser – gode som dårlige, som hvert år jo egentlig indeholder nu når man tænker over det. Alt kan ikke være lutter lagkage og idyl – nogle gange kan ting være lidt … ahm…. udfordrende. 2011 ingen undtagelse.

Jeg vælger ikke at kigge tilbage men fremad – har allerede rejseplanerne i gang for det nye år. Februar står på verdenskonference i Madrid (hm, der var vist en tale jeg skal til at skrive!!) og så lurer en tur til Bruxelles i maj til en anden stor konference. Jeg er spurgt og lige nu overvejer jeg. Nu får vi at se – det er endnu ikke bestemt.

Arbejdsmæssigt vil 2012 bliver fyldt med udfordringer – ny chef VIL betyde nye arbejdsplaner, nye konstellationer. Jeg er spændt, angst men allermest glæder jeg mig bare til at tage imod de nye udfordringer.

Men allermest glæder jeg mig til årets julegave fra søster: SØSTERTID. UHA, vi får et fremragende år!

Pas nu godt på dig selv her i nytåret – sørg for at gå uden om raketterne. Pas på dig selv og hinanden. Så går det hele – skal du se.

Godt nytår!!

 

5 thoughts on “Godt nytår

    Piskeriset said:
    december 31, 2011 kl. 4:22 pm

    Kan du have et rigtig godt nytår! Jeg håber, at 2012 vil behandle dig pænt – ellers må vi lige have et alvorsord med det 😉

    GODT NYTÅR! ♥

    Jens said:
    januar 1, 2012 kl. 11:20 pm

    Godt nytår! Jeg er ikke så meget for at rejse, men det kunne være skønt med en tur til Madrid i februar. Til den tid begynder vi at savne solen og en lille smule varme. Selv om det ikke er sommer i Spanien i februar, så er det stadig meget bedre end her, og så tror jeg faktisk det er sundt med en tur sydpå…… 😀

    jonna said:
    januar 2, 2012 kl. 9:57 am

    Det er dejligt at komme ud og se andre steder,så det lyder spændende med rejser. Rigtig godt nytår til dig.

    Kong Mor said:
    januar 4, 2012 kl. 10:09 pm

    Godt nytår til dig også – håber du nåede at komme i julehumør?
    Det bliver sjovt med de rejser – hvad skal du holde tale om? Altså ikke udgangspunktet – men din vinkel??

    frkbibo responded:
    januar 6, 2012 kl. 10:27 am

    Godt nytår alle. ❤

    @Piskehaps: vil du så komme med tæskeholdet? Så bliver jeg nemlig rolig. 😉
    @Jens: Vejret i Madrid er vist samme temperatur som i Danmark pt – byen ligger inde i landet. Min største bekymring er at jeg håber IKKE jeg sidder fast i en snestorm i München undervejs… 😮
    @Jonna: Jeg glæder mig også rigtig meget.
    @Kong Mor: Den engelske overskrift er: "Coming to terms with scleroderma in my life". Så en lidt personlig vinkel på hvordan det er at have sklerodermi. Og jeg nåede lige nøjagtig at ramme julehumøret. 🙂

Skriv et svar

