Naboens kat

Posted on Updated on

– “Hej how, hva’ er det for noget orange lys? DET må jeg da udforske”

– “Søde kattenabo – det er såmænd mit kamera’s blitz i håb om at du vil hoppe lidt væk, så jeg kan snige mig ind af min terrassedør uden at du løber med”. (Det HAR vi nemlig prøvet)

naboens kat

UHA, vi får det sjovt til sommer. Den kat er ENOOOOORMT kælen. Og nysgerrig. Kommer man forbi dens lejlighed hvor den ligger i vindueskarmen og man prikker lidt til ruden, går den nærmest i selvsving i forsøget på  at komme til at blive kælet og nusset.

Men det var selvfølgelig også min skyld at den kom løbende. Den lå ÅRVÅGEN på egen terrasse og kiggede lurende på mig og kom løbende som skudt ud af en kanon, da jeg sagde: “HEJ MIS”.

2 thoughts on “Naboens kat

    Anette said:
    januar 5, 2012 kl. 5:05 pm

    Ha ha – ja så er du sørme selv ude om det😉 Knus

      frkbibo responded:
      januar 6, 2012 kl. 10:28 am

      Ja, DET er jeg. Knus😆

Skriv et svar

