Denne så jeg så igår

Posted on

Ja, man må jo konstatere at Paprika Steen og Anders W. Bertelsen er et par rigtig gode skuespillere. Og det var bestemt også en godt sammenskruet film omkring temaet skilsmisse, sorg og savn, og tråde der mangler at blive redet ud, inden man kan komme videre med livet. Den del fejlede ikke noget. Og sideløbende følger vi den forvirrede 16 årige Oscar, som slet ikke kan finde ud af livet, men som bliver stormende forelsket i en smuk argentiner – hvilket ikke går stille for sig.

Måske jeg bare ikke var i humør til genren, eller også lagde traileren så meget op til at det skulle være en komedie, man ville falde om af grin til og jeg var noget skuffet, fordi det er det absolut ikke!! Den er dybt seriøs i sit tema og det er et plus for filmen. Bevares, man fniser da et par gange, men det er så også dét.

Jeg kunne sagtens spille WordFeud og lave andre ting mens jeg så filmen.

Men den var ikke dårlig – absolut ikke. Jeg kan godt forstå de gode anmeldelser den har fået.

SuperClásico (2011) – IMDb.

Skriv et svar

